قوانین و مقررات فروشگاه کومار به شرح زیر می باشد :

قوانین:

برند کومار توابع قوانین جمهوری اسلامی ایران ، قانون تجارت الکترونیک ، قانون حمایت از مصرف کنندگان میباشد، کاربران سایت کومار تکس متعاقبا موظف به رعایت قوانین وب سایت میباشد.

مشتری یا کاربر:

مشتری یا کاربر به شخصی گفته میشود که در وب سایت کومار تکس اقدام به ثبت نام نموده و اطلاعات شخصی خود را در فرم ثبت نام ، اقدام به خرید و ثبت سفارش در وب سایت کومار تکس نموده است.

سیاست‏‌های رعایت حریم شخصی:

وب سایت کومار از اطلاعات شخصی کاربران که در وب سایت کومار ثبت نام کرده حفظ و نگهداری نموده.

کاربران هم موظف به ثبت اطلاعات صحیح بوده و از هرگونه ثبت اطلاعات جعلی پرهیز نمایند.

درصورت ثبت اطلاعات نادرست اعم از (آدرس و شماره تلفن و...) فروشگاه کومار تکس تعهدی نمیپذیرد.

خرید از وب سایت کومار تکس و ثبت اطلاعات شخصی به منزله پذیرش قوانین سایت Komar tex میباشد.

همه مطالب در دسترس از طریق فروشگاه کومار تکس مانند لوگو ،علائم تجاری، متن و توضیحات،گرافیک،تصاویر، آرم و کلیه محتوای تولید شده توسط وب سایت کومار جزو اموال این فروشگاه محسوب میشود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود در دسترس در انحصار فروشگاه کومار تکس است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای فروشگاه اینترنتی این برند محفوظ می دارد.

ثبت، پردازش و ارسال سفارش:

فروشگاه اینترنتی کومار به مشتریان خود در ۷ روز هفته و به صورت ۲۴ ساعت در روز امکان ثبت سفارش میدهد و از ساعت ۹ صبح الی۱۶ پاسخگویی ، پیگیری ارسال سفارشات ، در خدمت مشتریان عزیز میباشد.

کاربرانبعد از ثبت سفارش و پرداخت توسط تیم کومار مورد برسی و اقدامات لازم صورت گرفته است و آماده برای ارسال میگردد.

روز کاری به معنی روز شنبه تا پنجشنبه هر هفته میباشد و در ایام تعطیل(جمعه) و در تقویم جزو روز کاری محسوب نمیگردد.

کلیه سفارش ها ثبتشده در فروشگاه رسید شده و پیش فاکتور را از طریق ایمیل ارسال،سپس در صف پردازش قرار میگیرند و ارسال میگردد.

فروشگاه کومار تمام سعی و تلاش و دقت خود را در تهیه و ارسال سفارشبه کاربر میباشد .

اما در صورتی که موجودی محصولی در انبار به پایان رسیده باشد ، کومار تکس حق کنسل کردن سفارشات ،بازگشت وجه ، یا جایگزین کردن محصول را به انتخاب مشتری را برای مشتریان خود درنظر گرفته است .

محصول به انتخاب مشتری برای فروشگاه کومار تکس محفوظ خواهد بود.

شرایط و ضوابط استفاده از فروشگاه کومار:

.

فروش و تحویل سفارش:

مکان و زمان تحویل کالا توسط کاربر سفار دهنده در فروشگاه اینترنتی کومار ثبت شده است و فروشگاه بعد از رعایت سیاست های ارسال کالا ( از جمله هزینه) سفارش را در آن مکان تحویل میدهد.

در صورت عدم حضور سفارش دهنده، کالا برگشت خورده و سفارش دهنده با در دست داشتن مدارک بایستی به نزدیکترین مرکز تیپاکس مراجعه و سفارش خود را دریافت نمائید.

سفارش دهنده با تحویل کالای ارسال شده و امضای برگه ، دریافت کالا ، رضایت خود را از نوع تعداد سلامت کالا ابراز می نمایند.

ارتباط فروشگاه کومار تکس با کاربران:

ارتباط فروشگاه کومار تکس با کربران خود از طریق ایمیل و شماره تلفن: ۰۲۱۵۶۸۷۹۰۱۱ برقرار میگردد و فقط با استفاده از اطلاعات که کاربران هنگام ثبت نام ثبت کرده اند صورت میگیرد.