سیاست مرجوعی و عودت کومار تکس به شرح زیر میباشد:

فروشگاه کومار تکس تمام تلاش و دقت را در ارسال محصولات سفارش شده توسط کاربران را انجام داده. محصولات در کومار تکس قبل از ارسال مورد بررسی کیفی قرار گرفته پس از تایید تیم تعیین کیفیت، توسط تیم فروشگاه آنلاین کومار تکس بسته بندی و در بهترین شرایط ارسال میگردد . فروشگاه کومار تکس بطور کلی و به دلایل مسائل بهداشتی و احترام به حقوق مصرف کننده امکان تصویض کالا را نداشته .

ولیکن درصورت نیاز، تعویض و موجوعی کالا سیاست های سخت گیرانه، با تایید و بررسی تیم فنی صورت میگرد.

کاربران چه زمانی میتوانند کالایی رو مرجوع یا تعویض کنند؟

یک روز کاری ( ساعت ۲۴ ) بعد از دریافت سفارش در صورت مشاهده هر گونه مشکل (زدگی،خوردگی، خرابی ، تغییر سایز و...) که بچه های تیم تعیین کیفیت مشاهده ننموده اند یا در مرحله ارسال دچار مشکل شده است سریعا با پشتیبانی های فروشگاه کومار تکس تماس برقرار نموده تا بررسی لازم صورت گرفته و پس تایید پشتیبان و همانگی های لازم نسبت به تعویض و مرجوعی اقدام نمایید.

شرایط تعویض کالا:

اطلاعات محصولات اعم از سایز و رنگ ، جنس پارچه در قسمت توضیحات کالا ها اراِئه گردیده . کاربر می بایست در انتخاب کالا دقت لازم را به عمل آورده و کالایی متناسب با سایز و رنگ دلخواه خود را تهیه نمایید. تیم فروشکاه کومار تکس هم ملزم به دقت در تهیه و بسته بندی صحیح کالا می باشد، در صورت اشتباه سهوی کارکنان فروشگاه کومار در بسته بندی(رنگ و سایز )با کالایی سفارشی کاربران در مرحله اول با پشتیبانی کومار تکس تماس حاصل نموده و پس از هماهنگی و تایید تیم پشتیبانی اقدام به تعویض کالا نمایید.

تمامی کالا های قبل ارسال بررسی و سپس ارسال میگردنند ، در صورتی که کالای سفارسی شما به دستان رسید و داری خرابی یا زدگی در محصولات مشاهده نمودید بلا فاصله در همان روز یا حداکثر فردای همان روز تحویل کالا با پشیبانی تماس گرفته و اطلاع داده و بعد از بررسی تیم پشتیبانی کومار تکس با شما تماسو هماهنگی های لازم جهت تعویض کالا صورت خواهد گرفت.

نکته قابل توجه
درصورت بروز مشکلات ذکر شده موارد زیر را رعایت فرمایید:
۱- از کندن و جدا کردن و مخدوش کردن لیبل و مارک کالا خودداری فرمایید .
۲- به دلایل مسائل بهداشتی از پوشیدن پوشاک و کالایی خریداری شده جداً خودداری فرمایید .
۳- در صورت بروز مشکل ، همان روز دریافت کالا یا حداکثر فردای همان روز با پشتیبانی کومار تکس تماس حاصل فرمایید.در این

نکته : بر اساس شرایط ذکر شده هزینه ای ارسال مجدد کالا رایگان خواهد بود .

شرایط مرجوعی کالا:

چه زمانی امکان مرجوعی کالا در کومار تکس امکان دارد ؟

زمانی که کالای خریداری شده داری مشکل کیفی باشد یا با محصول سفارش شده در وب سایت متغییر باشد ، پس از بررسی لازم توسط تیم تعیین کیفیت و تایید اقدام به تعویض کالا نموده در صورت ناموجود بودن کالا و عدم تمایل کاربر با جایگزینی با کالایی دیگر با هماهنگی با تیم پشتیبانی کومار اقدام به مرجوعی و عودت هزینه میگردد.

نکته : شماره کارت یا شماره حساب جهت مرجوعی بایستی با هویت سفارش دهنده در و ب سایت کومار تکس مطابقت داشته باشد.